STORY BOARD

FHVISION logo
×
FOSHNA logo

DOWNHILL

22. září 2020 - tento den jsme odstartovali společně se zakladatelem mladé longboardové a streetwearové značky FOSHNA náš dlouho plánovaný projekt. Naším cílem bylo natočit klip, který objasňuje působení FOSHNY a zachycuje to, na čem si tato značka zakládá - přátelskou atmosféru, životní styl, absolutní volnost a dynamiku extrémního sportu ve spojení s krásou podzimní krajiny Východních Čech.

Pro natáčení fáze downhill jsme zvolili zhruba 10 kilometrů dlouhou asfaltovou cestu, táhnoucí se lesem. Dobré počasí nám hrálo do karet. Zajistili jsme štáb a sepsali scénář, kterého jsme se drželi. Bylo potřeba zachytit široké spektrum záběrů ve jménu nespoutanosti a svobody.

STREET

Celou spoluprací chceme také představit širokou škálu využití longboardů FOSHNA a komunitu, kterou tento brand spojuje. Proto padlo rozhodnutí natočit další část videa v duchu města, pohody a přátelství. Pojmenovali jsme ji “street part”. Pokračovali jsme zajištěním modelů, vhodné kamerové techniky a vybráním několika městských lokalit. Točili jsme 2 večery.

storyboard storyboard

VÝROBA

FOSHNA vyrábí své produkty zcela jedinečným postupem - každá deska je totiž originál, jelikož se jedná o precizní ruční práci. S naší profesionální natáčecí technikou jsme proto vyrazili do dílny, kde se rodí tyto desky, abychom lehce nastínili, co za hotovým produktem stojí.

storyboard storyboard

POSTPRODUKCE

Na fázi postprodukce se podíleli 3 lidé z našeho týmu. Grafik se věnoval tvorbě gifů a titulků, zvukový inženýr vytvořil hudbu a upravil zvukové efekty. Střihač zajistil plynulý chod videa, vytvořil přechody, animace a color-grading. FHVISION věnovalo postprodukci přes 250 hodin práce.